www.wtzmada.pl

Idź do spisu treści

Menu główne

REWALIDACJA

Odpowiedzialnym za prawidłowy proces rewalidacji jest
p. Jan - specjalista ds. rewalidacji


Terapeutyczno-praktyczne elementy metod, technik i form stosowanych w rewalidacji; indywidualnej, grupowej i zespołowej:
1. Pedagogiczne metody pracy z grupą wg Klanzy (PSPiA)
2. Tańce integracyjne – Klanza
3.. Aspekty diagnostyczno-terapeutyczne wg Costilla Moralesa.
4. Tyflopedagogiczne czynności dnia i samoobsługi.
5. Ruch rozwijający Weroniki Sherborne.
6. Zajęcia z dysleksji - (wg  PTD).
7. Sesje kinezjologii edukacyjnej P. Dennisona
8. Obsługa sprzętu - (PZN).
9. Tematyka kształcenia zawodowego - (ZDZ).
10. Elementy edukacji matematycznej w specjalnych potrzebach edukacyjnych.
11. Profilaktyka przy dysfunkcji wzroku i zaburzeń sprzężonych.
12. Nauczanie słabo widzących i niewidomych.
13. Stosowanie technik terapeutycznych – (KTA).
14. Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne – (MCDN).
15. Metoda dobrego startu – (MNODN).
16. Metoda dobrego startu – (PTD).
17. Wspomagające metody terapeutyczne i edukacyjne w spektrum autyzmu – (UAM/ZPS).
18. Kształcenie w specjalnych potrzebach edukacyjnych – (SCEwT/PP-P).
19. Diagnostyczno-terapeutyczne sposoby psychologiczno-pedagogiczne (AP – Kraków).
20. Terapia przy nadpobudliwości - (GOM-Gliwice).
21. Kształcenie techniczne - (UR).
22. Wsparcie w przeżyciach stresowych.
23. Metody korekcyjno-wyrównawczej - (WSP/AP).
24. Wspomaganie psychoruchowego rozwoju – (MCDN).
25. Opieka osób starszych i niepełnosprawnych – (OSKiU).
26. Praca przy symptomach zaburzeń spektrum autyzmu - (Fundacja MADA).
27. Ocena i ewaluacja w terapii – (ISiAG).
28. Kierowanie zachowaniami podczas wycieczek i imprez.
29. Praca z niepełnosprawnością intelektualną – Fundacja MADA.
30. Programowanie pracy z uczestnikiem WTZ – (Kontrakt P.Ch.).
31. Elementy edukacji seksualnej.
32. Interwencje kryzysowe – (SOIKNS).
33. Mediacyjne sposoby porozumiewania – (MS).
34. Zagrożenia technologiczne – (SOIKNS).
35. Aktywność zajęć tenisa stołowego.
36. Aktywność arteterapeutyczna (ANS, MONS).
37. Sposoby wg modelu Pozytywnego Wspierania Zachowań – (WSE, Lublin).
38. Zajęcia rozwijające przy ceramice – (WTZ MADA).
39. Edukacja Filmowa – (Studio EgoFilm, MKDzNiS).
40. Formy usług dla ON – (OPS, Kraków).
41. Pierwsza pomoc  - Kurs Med. NS.
42. Analiza i wsparcie na bazie ICF.
43. Rozwój psychoruchowy w Bocci.
44. Rozwój psychoruchowy w strzelectwie sportowym.
45. Rozwój psychoruchowy na bazie taekwondo.
46. Elementy masażu.
47. Elementy muzykoterapii.
48. Rozwój psychoruchowy w ringo.
49. Elementy hipoterapii.
50. Elementy hydroterapii.
51. Dogoterapia.
52. Rozwój psychoruchowy na ściance wspinaczkowej.
53. Tematyczne zagadnienia przedmiotowe.
54. Trening ekonomiczny i zachowań ekonomii rynkowej – (UR).
55. Poznawcza ewaluacja umiejętności informatycznych.

ww. zajęcia dostosowane są do indywidualnych możliwości psychicznych i fizycznych uczestnika.




Darmowy licznik odwiedzin
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego